czwartek, 13 grudnia 2018

NAJLEPSZE PIOSENKI Z LISTOPADA

1) RED VELVET - REALLY BAD BOY
Piosenka delikatnieeee mnie zawiodła. Spodziewałam się czegoś innego. Tak samo outfity - tylko pojedyńcze mi się podobają. Ale wciąż uważam, że piosenka zasługuje na więcej wyświetleń. I również nie uważam, żeby ten comeback był porażką. Jak to ktoś określił - Koreańczycy po prostu nie do końca rozumieją konceptu dziewczynek, bo prawda nie jest on oczywisty. 
2)  BTOB - "Beautiful Pain"
Chyba nawet nie muszę tego komentować <3
3) Sam Kim - "It's You" (Feat.ZICO)
Chociaż już nie jestem wielką fanką Zico, tak uważam, że ta piosenka jest po prostu genialna <3
4) KEY - "One of Those Nights" (Feat. Crush)
Moje kochane dzieciątko z SHINEE <3 I jeszcze geniusz Crush. Ta piosenka po prostu nie mogła wyjść źle. Może już się powstarzam, ale naprawdę ta piosenka jest GENIALNA <3333
5) (TAEMIN) - 「Under My Skin」
 A teraz moje najkochańsze dziecko z SHINEE - TAEMIN. Za każdym razem kiedy wydaje piosenki mam ciarki, a zwłaszcza japońskie. Ten człowiek jest zbyt idealny. 
6) THE BOYZ - "NO AIR"
A tu chyba największe zaskoczenie. Rzadko mi się zdaża, żebym słuchała nowych zespołów, ale okazało się, że oni zadebiutowali już rok temu. Nie świadomie podczas comebacku Red Velvet z RBB usłyszałam ich piosenkę. Już wiedziałam, że to będzie miłość. Piosenka jest naprawdę dobra. Męcze ją już z 2 tygodnie i szybko nie przestanę, 
7) HYO & 3LAU 'Punk Right Now' 
Nie mam zielonego pojęcia dlaczego ta wspaniała kobietka nie jest za bardzo popularna. Jest GENIALNA!! Piosenka tylko udawadnia, że ma w sobie OGIEŃ.
8) EXID - "I LOVE YOU"
Dziewczyny bardzo mnie zaskoczyły. To jest ich w sumie pierwsza piosenka, która mi się prawdziwie w 100% podoba. Widać, że sie bardzo rozwinęły <3 

9) MAMAMOO - "Wind flower"
HWASA TO JEST ŻYCIE i tyle. :)))
10) WANNA ONE - "Spring Breeze"
Moja ulubiona piosenka od chłopaków <3

11) NCT - "SIMON SAYS"
Na koniec zostawiłam jednak najlepsze. NCT jest teraz chyba moim ulubionym zespołem męskim. 
12) AMBER - "Countdown "(Feat. LDN Noise)
BARDZO WAŻNĄ PIOSENKĄ JEST solo Amber. Wspierajmy ją, proszę. Jest cudowna i zasługuje na wszystko co najlepsze. 
13) JENNIE - "SOLO"
Na koniec również zostawiłam debiut Jennie. Powiem tak, jestem baaardzo zaskoczona, ponieważ piosenka jest po prostu niesamowita. Nie sądziłam, że jej piosenka tak bardzo wejdzie mi do głowy. Jest to mój jeden z ulubioncych piosenek solowych. Jestem zdecydowanie na TAK!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz