czwartek, 13 grudnia 2018

NAJLEPSZE PIOSENKI Z GRUDNIA

Dzisiaj przedstawię Wam listę moim zdaniem najlepszych piosenek z grudnia  :D
(kolejność jest przypadkowa)
1) [STATION] YERI X NCT's JAEMIN, JENO, RENJUN - "Hair In The Air"
Piosenka wyszła dzisiaj, i powiem Wam, że całkowicie podbiła moje serce! Przede wszystkim słyszymy przepiękny głos Yeri i urocze chłopaków. Piosenka jest świetna, energiczna i chwytliwa. (JAEMIN JEST MOIM BIASEM OD DZISIAJ)

2) EXO - "Love Shot" 

Tak jak ostatni comeback jakoś baaardzo mnie nie powalił, tak ta piosenka jest po prostu arcydziełem. Tego mi brakowało. KOCHAM I POLECAM!

3) DAY6 - "days gone by"
Wszyscy wiedzą, że nad życie kocham DAY6 i chłopacy po raz kolejny mnie oczarowali. Po prostu posłuchajcie tej piosenki! + TE VISUALE <3 <3
4) Highlight - "Loved"
 
5) ONEW - "BLUE"
Po prostu - każdy kto słyszał tę piosenkę, rozumie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz