czwartek, 13 grudnia 2018

MOJA NOWA LISTA BIASOWA

Moja lista ostatnio bardzo się zminiła. 
Jeżeli chodzi o GBANDY 
1. RED VELVET 
        - Nie zmiennie, na zawsze.
2. MAMAMOO 
        - Zwłaszcza HWASA mnie tak mocno hitnęła, że to już jest koniec. 
        - Z każdym kolejnym comebackiem ich piosenki coraz bardziej trafiają do mnie.
        - Poznaje dziewczyny i zdecydowanie je pokochałam 
3. BLACKPINK 
        - Jest to dla mnie ogromne zaskoczenie, ale muszę się przyznać, że ta grupa mnie do siebie przekonała. 
        - Piosenki zawsze mi się podobały, ale teraz jeszcze dodatkowo zaczęłam postzrzegać cudowne strony dziewczyn
4. IZ*ONE
        - Nie, nie jestem ich wielką fanką, ale zaczynam je poznawać, więc obstawiam, że w ciagu kolejnego miesiąca już się znajdą na tej liście, więc już od razu je wpiszę.

Zastanawiacie się penwnie dlaczego nie ma tutaj TWICE. Własnie chodzi o to, że ani ich nie kocham, ani ich nie nawidzę. Owszem śpiewam ich piosenki, ale ich nie stanuje.

Jeżeli chodzi o BBANDY
1. BTS 
        - Od wieków BTS jest moim ulubionym zespołem, zwłaszcza, że jest to pierwszy kpopowy zespół.
2. NCT
       * Kiedyś na tym miejscu było EXO, ale teraz już tyle się nie udzielają, i spadli na 3 miejsce. 
       - JAEMIN mnie strasznie hitnął. 
       - Ich piosenki są poprostu pode mnie, za każdym razem kocham ich coraz bardziej.
       - Każdego członka za coś kocham
       - Gdyby BTS nie było moim ulubionym zespołem od zawsze, to już NCT byłoby na 1 miejscu.
       - SHIPPUJE mnóstwo członków z Velvetkami
       - kolegują się z Velvetkami (najgłupszy powód, wiem)
3. EXO 
       - wciąż są w moim serduszku
       - dzisiejsza piosenka - TAAAAK 
       - drama D.O 
       - STATION Chanyeola i Sehuna
4. SHINEE 
       - to samo co EXO, czyli razem już się za bardzo nie udzielają, dlatego są tak nisko. 
       - jednak wciąż kocham ich solo.
       - ich dawne piosneki dalej mnie noszą
5. DAY6 
       - piosenki dą pode mnie
       - VISUALE
       - często sie udzielają 
       - fantatyczne głosy
6. STRAY KIDS
       - nowa krew XD
       - piosenki są super
       - VISUALE
       - świetne głosy
7. IKON 
       - przede wszystkim jakość piosenek
       - kocham całe albumy
       - każdy członek ma coś w sobie

1 komentarz: