wtorek, 3 stycznia 2017

Recenzja #2 "One Way Trip."

"One Way Trip." 글로리데이
1. Opis: Film opowiada o czwórce przyjaciół, którzy zostali niesłusznie aresztowani. Pewnego dnia przyjaciele wspólnie wybierają się do Pohang, gdzie mają zamiar spędzić 2 dni, zanim Sang Woo wstąpi do wojska. Wieczorem spędzając czas na piciu i zabawie, spostrzegają, że mężczyzna bije kobietę. Interweniują. Sang Woo zostaje  potrącony przez samochód. Zostają aresztowani. W tym momencie zaczyna się niesamowicie trudny czas. Więcej nie będę Wam zdradzała. ;-)
2. Recenzja: Jest to jeden z najlepszych filmów jaki kiedykolwiek obejrzałam. Po pierwsze - Obsada jest niesamowicie genialna! Po drugie - Scenariusz jest składny i logiczny. Po trzecie - Ani przez chwilę się nie nudziłam! Po czwarte - Film sam w sobie jest niezwykle pouczający i prawdziwy.
Ten film pokazuje dwie strony człowieka. Jedna to dobra i wrażliwa, a druga to samolubna i tchórzliwa. Uważam, że nie mogli lepiej zrobić tego filmu. Emocje i reakcje, które przekazują nam bohaterowie są nie do opisania. Jestem osobą wrażliwą, aczkolwiek nie często płaczę na filmie. Jednak na tym filmie poleciała mi łezka. Nie mogłam uwierzyć, że ludzie są do tego zdolni. Po obejrzeniu, widz jest wręcz zmuszony do refleksji. Moja osoba wyniosła coś z tego filmu i mam wielką nadzieję, że Wy również tego dokonacie.
3. Obsada:
a) Ji Soo - Yong-Bi
b) Suho - Sang-Woo
c) Ryoo Joon-Yeol - Ji-Gong
d) Kim Hee-Chan - Doo-Man
4. Ocena: 10/10 <333333333

UWAGA SPOILER!
Szczerze mówiąc myślałam, że do końca WSZYSCY zostaną lojalni. :(
Kobieta mnie tak niesamowicie wkurzyła -_-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz